Khamis, 2 September 2010

ada apa dengan mu??

kenapa dirimu semakin jauh dariku..
adakah hati mu sudah mula melupakanku..
dosa apakah yang aku lakukan padamu..
sehingga kau menjauhi aku..

saat mula kita bersama..
kau seolah bahagia..
kita bersama harungi susah dan senang..
badi yang datang kita harungi bersama..

tapi kini aku tidak tahu apakah salah ku..
sehingga kau hanya buat endah tak endah pada ku..
apakah ada bahasa ku yang menyaktkan diri mu..
atau perbuatan ku yang tidak engkau senangi..

khabarkanlah pada ku wahai teman..
agar aku dapat membetulkan setiap kesalahan..
agar ikatan kita seerat dahulu..
seperti diawal perkenalan kita..

aku sentiasa bahagia bersama mu wahai teman..
berharap juga engkau seperti apa yang aku rasai..
andai ada kekhilafan ku..
ku susun jari mohon ampun dan maaf dari mu..


nukilan khas buatmu
teman seperjuangan ku